Вітаємо всіх читачів та підписників!
Ми вирішили розбавити сіру буденність грудня 2020 яскравими фарбами.
Всі пам’ятають гоночки на різних консолях та, звісно ж, куди без Форсажів і NFS, котрі надихнули багато поціновувачів автівок. Саме тому сьогодні хочемо познайомити вас з одним ну дууууже яскравим проектом, а саме Mazda 323f з закисом азоту (так-так, стримуємо емоції ;) ).

-Олег, вітаємо! Всім, без сумніву, цікаво прочитати про твою Мазду, та перед цим все ж таки хочеться познайомити наших читачів саме з тобою. Звідки ти, чим займаєшся та звідки любов до японських авто?

-Привіт!
Живу я в Києві. Чим займаюсь? Можна сказати, що офісний планктон. ;) Любов до японських авто у мене, скоріш за все, від двоюрідного брата: ще з 12 років він вчив мене водити авто (за декілька років я зміг покермувати як японцями, так і німцями, загалом близько 9-11 автівок). В той час я неусвідомлено зрозумів що Nissan, Honda, Mazda, Mitshubishi мені більш лежать до душі. Закріпилась моя любов до японських авто після виходу серії фільмів «Форсаж», плюс великому розвитку та розповсюдженню контенту з інших країн.

-Як до тебе прийшла Mazda ? Як довго ви «разом», можливо пам’ятаєш якою вона була за вашої першої зустрічі?

-Хотів щось нормальне та щоб кудись їхало. ;) Бюджет був трохи обмежений. Був вибір між хондою та маздою (там ще бмв було, тільки тсс (на цьому моменті репортер трохи зашипіла ;) ). Як за висновком: на бмв не вистачало коштів, хонду не знайшов, та з волі випадку побачив мазду, у брата була така на 1.8, а ця на 2.0 (до того ж я знав, як вона їде та кермується). Так що вибір був очевидний. Коли вирішив купляти – одразу побачив: фарбувалось крило, трохи рижиків «тут і там», незрозумілі диски та газ 2-го покоління. Через рік дізнався, що лобове скло також було під заміною (коли запітніло скло, побачив назву міста, в якому її забрав). Якщо грубо, звичайна стокова тачка. Це автомобіль у мене близько 9 років. Останні 4-5 років використовую, як авто вихідного дня.

-Вона у тебе яскрава, може є прізвисько якесь?)

-За ці роки було багато прізвиськ – крейзі frog, зеленка, жаба, коханка… всіх і не згадаєш.

-А тепер (ну, звісно ж, давай скоріш ааааа) розкажи нам проооо всееее, що ти з нею зробив Твоє авто нереально не помітити на злітах та з’їздах, твоя Мазда завжди привертає багато уваги.

-Не бита, не фарбована, в гонках не приймала участь (ахахаха). За всі роки машина пережила три повних перефарбовки, дві коробки та три мотори. Так як всі ідеї по двигуну та зовнішньому вигляду придумував/збирав сам (я про те, що не прийшов до когось і видав $ і тобі все зробили) та і тюнінгу на дану модель не так багато, про доопрацювання можна писати вічність – хто любить свою тачку, той зрозуміє
В даному випадку я скопіюю записи з «блокноту божевільного»:
— Двигун: — 2.5 / V6 / 200 и 240 h.p. / KL-ZE,
— Розподільчий вал KL 31,
— Новий ЕБК,
— Частково оновлена проводка,
— Маф замінив на Мап,
— Трамблер замінив на електронне запалювання (катушки 3 по 2).,
— Закись Азоту ZEX,оригінал + (продувка магістралі),
— Впуск Cold аir intаke 76 мм,
— Нульовик K&N оригінал,
— ВВ провода пониженого супротиву “Vision Motorworks”,
— Cиліконові патрубки / вакуумники Turbo Works,
— Пружини TА Technik -35 мм,
— Аморти Bilstein,
— Посиленний задній стабілізатор,
— Розпорка передня: Mazda,— Розпорка задня: Mazdaspeed,
— Форсунки від компресорного KJ,
— Насос підвищеної продуктивності від субару,
— Випуск, магістраль (труба 60 мм),
— Рівнодовгий колектор 3-1 / 3-1 – 1,
— Вихлоп (банка) CarEx ,
— Резина -205/55 R16,
— Посилене зчеплення Exedy, додаткові прилади – Greddy/
Exterior:
— Повне перефарбування
— Зварювання по кузову (дно / пороги / арки),
— Передній бампер Scorpion,
— Пороги S-LINE,
— Задня накладка G-Teс зпаяна з рідних бамперів в одне ціле,
— Спойлер Vertex (carbon) / оригінал,
— Диски Dotz R16 / оригінал,
— Задувка голів і подкапотного простору,
— Кастомні накладки під капотом,
— Буксировочні крюки JDM (перед /зад),
— Підсвітка за контуром,
— куча AliExpress під капотом(болти, гаєчки, тримачі проводу – чисто для фетишу)
Interior:
— Передні сидіння BRIDE low max / оригінал,
— Кермо OMP / оригінал,
— Проставка керма EPMAN (повна жесть),
— Ремені TAKATA,
— Перешитий салон / торпедо, стеля, стійки, карти затянуті алькантарою,
— Зняли задні сидіння, зроблений подіум під саб, посилювач…..(загальний простір ,салон – багажник),
— Подіум і кузовні панелі в багажнику затянуті карпетом.
Audio:
— Голова Pioneer,
— Саб JBL 1000 bt,
— Конденсатор Hollywood HC1M 1F,
— Посилювач JBL 4-х канальний,
— Провода /запобіжник Kicx,
All the rest — ………………………………………………………

-Які плани на неї? Є бажання змінити машину?

-Щоб нічого не «відригнуло» (ахахаха). Насправді, як на мене, в такому вигляді це майже найкращий варіант як за зовнішнім виглядом / двигуном/ салоном при адекватних бюджетах. Дуже хотілося б зробити правильний турбо кит (саме правильний – компоненти, мозок і тд), та рентабельність такого заходу викликає в мене велике питання, а задувати 0.5 – ну таке. Замінити машину – можливо, хоч і є дилема. Є мрія стати володарем Ская, Сливи або ж Супри, та таких авто у нас практично нема, да і цінник на них іноді просто нереально високий. До того ж, всі прекрасно розуміють, що можна взяти vag, “вкинути» в нього 3-4 $ та «полетіти в космос», та як на мене, це все не те (а true-jdm автівок з кожним роком все менше).

-Якщо б ти знав скільки коштів і сил прийдеться віддати, ти б «будував проект» ?

-Так / Так / Так !!! – проте тільки один раз )))Можна сказати, що я побував з одної та іншої сторони барикади. Такі відчуття має пережити кожен. Те, що ти собі уявляв, думав та проектував – перетворюється в дещо більше. Це круто. Якщо людині подобається те, чим вона займається і у неї горять очі – тільки вперед! Не треба слухати інших, треба реалізовувати свої ідеї! Звісно ж, купити готовий проект легше та дешевше, проте це не те.

– І тепер парочку наших фірмових «питань ніпрошо»:
Ерондондон чи класика?

-Мені здається, що одне, що інше вже історія
Великий зліт чи «своя» тусовка?
-Одне без іншого неможливе .
Мак чи Шаурма?
-Хм…шавуха ) p.s. тільки треба знати де :)

-Обов’язкові пару слів нашим читачам, котрі вже давно чи тільки входять в сім’ю jdm?
-Останнім часом дуже помітна гонка бюджетів під час будівництва проектів, що як наслідок потроху приводить до втрати «ламповості» в з’їздах/зборах/зустрічах. Та все ж не варто боятись реалізовувати думки та ідеї, які ви задумали, навіть якщо на це підуть роки! Адже JDM існує для того, щоб змінювати автомобілі. Робити їх кращими красивішими та зручнішими для вас і під вас!

Дякуємо, Олег (@motorniy_oleh)!

Інтерв’ю: Катерина Kimi :)