Друзі, вітаємо!
Сніг вже майже відступив і теплі весняні дні, хоч і не впевнено, та все ж підповзають до нашого небокраю, а це означає, що саме час діставати свої проекти з гаражів! Багато хто з наших читачів ховали свої авто на зимівлю, проте, як ми помітили по сторінці нашого сьогоднішнього гостя (https://instagram.com/vladkruuz), це явно не про нього та його Toyota Corona!


-Влад, привіт! На початку ми завжди знайомимо наших читачів з героями інтерв’ю, тому від тебе пару слів про тебе, звідки ти та чим займаєшся?

Вітаю! Мене звати Влад, мені 23 роки, з міста Харків. Закічив технікум за спеціальністю механіка. Любов до авто з’явилась ще в дитинстві завдяки моєму дідусеві. Він таскав мене (майже з пелюшок) з собою в гараж перебирати його УАЗик. В 16 років я навчився їздити на вантажнику та з тієї пори я крутий карщик ;)

-До Corona у тебе були авто? Якщо ні, то чому твій вибір пав саме на неї?
Для мене було величезним стимулом отримати водійське та купити свій перший автомобіль. Як тільки це стало можливим, я почав збирати кошти на своє перше авто. Бюджет був невеликий…тому вибір пав на Автоваз. Першою автівкою був ВАЗ 2106. Її побачив батько, вона мені одразу сподобалась, і ми вирішили її брати) Тачка була в хорошому стані (тільки вимушені були замінити всю підвіску), а так я на ній проїздив 3 роки та й продав.

-Розповіси нам про день покупки? Як довго володієш Toyota?
Після продажу шестірки я шукав саме іномарку (за 3 роки Автоваза дуже хотілось комфорту). Друг знайшов об’яву про продаж Корони. Я доооовго «ломався», лякався правого керма, та цікавість взяла верх і через три дні було прийнято рішення їхати дивитись. Приїхавши, побачив повністю комплектну Тойоту в ріднесенькій фарбі. Подивившись її дуже уважно, я здивувався, що машина може так зберегтись! Велюровий салон, гідропідсилювач керма – все це мені здавалось казкою в порівнянні з Жигулі (хахаха ). Стан авто був кращим, аніж я міг очікувати, за винятком кількох нюансів. Моє серденько йокнуло Вирішив брати тачку і, сказавши це власнику, був відправлений в режим «мороз» десь на пару тижнів ))) Проте зараз я його розумію, бо дуже важко попрощатись з машиною твоєї душі…Після купівлі за кермо сів мій друг, котрий десь через півроку купив собі таку ж саму тачку ;) Було незвично бачити кермо з правої сторони, та міх страх був даремним і вже через 15 хвилин я зрозумів, що це моє. З тих самих пір, ця лялька катає мене кожного дня на протязі 2,5 років.

-Як щодо ремонту? Ти сам ремонтуєш авто, можливо на пару з поціновувачами jdm-cars (ми в курсі, що вас там в Харкові ціла банда є ;) ) ? Чи є перевірена СТО, на якій знають, що треба робити?

На самому початку не розумів, як обслуговувати таку рідкісну автівку, бо мені здалось, що запчастини на неї знайти ну дуже важко. Проте, так як «японці роблять речі», з першим серйозним ремонтом я зіткнувся лише через рік. Треба було замінити всю ходову. В пошуку запчастин мені допомагали друзі та люди, з якими познайомився в Instagram. Завдяки одному власнику «пруля» я знайшов всі деталі. Через брак часу я вирішив віддати авто на СТО. Та я дуже сильно пожалкував про це потім: тачку упустили, коли викочували з боксу, колесо було як-небудь прикручене на одну гайку і через те воно «вийшло з чату» + трохи зім’яли крило. Найбільш неприємним було дізнатись це все не одразу, так як машину я забирав о 9 вечора і банально не помітив того. Наступного ж дня моя дівчина відкривала пасажирські дверцята і почула дивний звук. Тут я все і побачив…Після з’ясування відносин, мені відшкодували збитки і тема була закрита. От з того часу я зарікся, що буду займатись ремонтом самостійно, незалежно від складності поломки. У всьому допомагає мій друг. Ми вивчали каталоги, шукали інформацію всюди, де це тільки було можливо. По факту, я вже два рази знімав та перебирав двигун (не без допомоги звісно ж ) і тепер имені вже нічого не страшно!
А Банда з’явилась не одразу Всі знають, що коли випадає сніг, майже в кожному прокидається дрифтер На одному з виїздів мій знайомий Андрій (а зараз друг) попросив катнути на тачці. Я не відмовив (я не часто можу дозволити подібне). Після «тест-драйву» він був у захваті та сказав, що хоче собі таке ж саме авто! Вже через два місяці він став щасливим власником Корони, за якою ми їздили до Києва. Вона була в чудовому стані по кузову, повністю комплектна, ще й непоганої комплектації.


Наступним був мій кращий друг, Ярослав. На даний момент у нього їх дві. Першу Корону купляв на Запроріжжі. Машина була на койловерах і через три місяці кузов дав слабину через неякісний ремонт (авто після ДТП в передню частину). Її шлях вже вирішено, їй прямо дорога в дрифт
Ще один друг, Костя, подивився на все це і зрозумів, що теж хоче в Банду Вже через місяць після купівлі третьої Корони ми їдемо в Маріуполь за ще однією! (- Ну ви, хлопці, даєте!)Машина дуже рідкісної комплектації, повний люкс та електроніштяки Та, на жаль, через одного #$%№# на BMW, який підрізав мого друга, у Кості був вибір: залетіти в фуру чи в світлофор. Він вирішив, що безпечніше буде намотатись на світлофор (Костя, пробач мені). Зараз маленька чекає на кузовні роботи.


Після ДТП мого друга ми почали шукати донора, та в підсумку знайшли другу Корону для Ярика (хахахаах). Машину купляли у першого власника, який купив її в Японії та привіз на кораблі, будучи моряком. Чоловік розповів всю її історію (вона відкатала більше 200 весіль і її знало все місто), та при цьому вона залишилась в ідеальному стані, за виключенням трохи іржавих задніх арок. Комплектність та збереження салону шокували нас. Опинившись в гаражі моряка, ми ніби в музей потрапили. Було дуже цікаво слухати його історії про рейси та Корону. Йому було дуже важко з нею розставатись, проте так як більшість часу машина проводила в гаражі, він прийняв рішення віддати її в хороші руки. Це була найбільш душевна покупка, власник ніби віддав частинку. В підсумку він потис нам руки, сфотографувався, запевнився, що автівка потрапила в хороші руки та побажав нам щасливої дороги!

-Фух, ну, слухай, ми тут реально розчулились від такої історії, це дуже круто! Давай до іншого питання Яку б машину ти хотів би собі замість Corona ?
Ця крихітка залишиться зі мною на все життя! Настільки сильно вона мені запала в душу, що я навіть не уявляю, як можно з нею попрощатись Я відношусь до неї, як до живої, а вона, в свою чергу, мене жодного разу не підводила В подальшому хочу поповнити автопарк Марком в сотому кузові.

-Як щодо зльотів? Чи брав вже участь разом із своєю машиною (може в неї є ім’я?) на яких-небудь тематичних зльотах або конкурсах?
Поки що ніде не брав участі, та обов’язково буду в майбутньому! Рух в Харкові зростає та поповнюється стильними та незвичними японцями (іноді збираємось випити каву та потеревенити про тачки). Цим літом сподіваємось потрапити всією Бандою до вас на зліт

  • Звісно ж ми будемо чекати на вас на зльотах jdm.in.ua ☺
    Дууууже тобі дякуємо за твої відповіді та цікаві історії ваших автівок, а тепер фірмові питаннячка «ніпрошо»:

    -Праве чи ліве кермо? ☺ – Праве Ван Лав
    -Фалафель чи шаверма? ☺- М’ясо зе бест
    -Старе відро чи електро-кар? ☺- JDM сила
    -Ну і куди ж без пари слів для наших читачів «від души»?
    Треба не боятись ризикувати (праве кермо це не страшно) і купляти автівки для душі

Ітрев’ю: Катерина Kimi